Prasības:
- piemīt vēlme strādāt par klientu konsultantu vai ir pieredze šajā jomā
- ir labas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
- ir izpratne par informācijas sistēmām
- labas iemaņas darbā ar datoru – spēja apgūt lietojumprogrammu un par to pastāstīt citiem;
- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes:
- spēja pārliecināt un argumentēt;
- konstruktīvi risināt konfliktus un problēmsituācijas;
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā;
- prasme saistoši un saprotami pasniegt informāciju;
- augstākā izglītība;
- B kategorijas vadītāja apliecība.
Par priekšrocību uzskatīsim:
- pieredze darbā ar NINO, NOMA lietojumprogrammām
- zināšanas par nekustamā īpašuma nodokli
- zināšanas par pašvaldības darbu vai pieredze;
Uzdevumi:
Pienākumi lietojumprogrammu ieviešanas darbā:
- komunikācija ar klientiem pirms programmu ieviešanas, klientu prasību noskaidrošana, alternatīvu piedāvāšana;
- lietojumprogrammas demonstrācija un mācību vadīšana birojā vai pie klienta;
- programmu ieviešanas prasību un termiņu (plāna) sagatavošana;
- lietojumprogrammas konfigurēšana.
Pienākumi lietojumprogrammas uzturēšanas darbā:
- klientu konsultēšana pa tālruni, e-pastos un iekšējā uzdevumu pārvaldības sistēmā, precizējot problēmu un piedāvājot alternatīvas, risinājumu;
- pieteikumu apstrāde un problēmu identificēšana lietojumprogrammās;
- klientu prasību noformulēšana jaunu funkcionalitāšu izstrādei.