Sagaidām, ka Tev ir:
- vismaz 3 gadu pieredze mārketinga projektu realizēšanā un sociālo tīklu komunikācijā;
- laba izpratne par sociālo tīklu platformām (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok u.c.) un to algoritmiem;
- pieredze satura veidošanā sociālajiem tīkliem (teksts, vizuālie materiāli, video idejas);
- radoša domāšana un iniciatīva;
- teicamas latviešu valodas zināšanas un laba angļu valoda;
- prasmes tekstu rakstīšanā;
- pieredze vizuālo materiālu izstrādē (Canva, Figma);
- pamatzināšanas digitālajā mārketingā (Analytics, Ads, SEO – priekšrocība);
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Uzdevumi:
- uzņēmuma sociālo tīklu kontu ikdienas pārvaldība;
- satura plānošana, izveide un publicēšana sociālajos tīklos;
- radošu ideju ģenerēšana kampaņām, ierakstiem un video saturam;
- mārketinga materiālu izstrāde (digitāli un drukai);
- mārketinga projektu īstenošana;
- iesaiste uzņēmuma pasākumu un aktivitāšu organizēšanā.